ماگ فانتزی - An Overview

Wiki Article

ماگ پیرکس دوجداره نیز از سری محصولاتیست که نمیتوانید به همین راحتی ازش عبور کنید و دوست دارید حداقل یک مدل از آن را در خانه خود داشته باشید. گفتم یک مدل از آن، چرا که بقدری همین دسته تنوع دارد که حتی نمیتوانید تصور کنید. از دوجداره دسته دار، بدون دسته و رنگی گرفته تا سایز های متفاوتی که میتوانید در آن یک شات اسپرسو و یا یک کاسه سوپ میل کنید همگی جز تنوع تنها یک دسته از این محصولات جذاب میباشد.

ماگ سرامیکی رو میشه توی ماشین ظرفشویی شست و از همه مهم‌تر اینکه انواع مدل‌ های ماگ سرامیکی خیلی متنوعه.

لیوان های سرامیکی هستند که سطح ان ها از جوهر های مخصوص و حساس به دما هستند که در دمای عادی به رنگ سیاه و با بالا رفتن دما از طریق یختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ی روی لیوان پیدار می‌شود، این ماگ می‌تواند انمتخاب مناسبی برای گرفتن هدیه باشد. ماگ فانتزی

مدل سارافون بلند زنانه؛ انتخابی عالی برای استایل های مجلسی و روزمره

مدل لباس مجلسی بلند ۱۴۰۳؛ شیک ترین مدل های ژورنالی سال جدید

 تراول ماگ یک محصول همه کاره عالی هستند که برای سفرهای کمپینگ، پیک نیک و حتی رفت و آمد صبحگاهی مناسب هستند. مجموعه تراول ماگ های مسافرتی ما، در طیف وسیعی از اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی در وب سایت موجود هستند و از باکیفیت‌ترین مواد ساخته شده اند.

همچنین ما در اصفهان میتوانیم سفارش شمارا با پیک خیلی سریع ارسال کنیم.

۱۰۰ مدل ماگ زیبا و خلاقانه‌ جالب

شما می‌توانید تراول ماگ خود را در باشگاه، رستوران، قهوه‌خانه، محل کار، سفر، مترو، اتوبوس و دیگر محل‌های رفت و آمدتان همراه داشته باشید.

تراول ماگ به ‌دلیل حفظ دمای نوشیدنی داخل خود و همچنین جلوگیری از ریختن محتویاتش، دارای درپوش و قفل است.

پس قبل از خرید تراول ماگ فانتزی و دخترانه از دیجی کالا یا ترب، عجله نکنید و قیمت سایت پینکالا رو هم چک کنید.

همچنین برای هدیه سازمانی نیز می توانید از تنوع بالا ماگ های ما انتخاب کنید.

اگه نیاز به یه ماگ برای مسافرت دارین، انتخاب خوبیه. البته ماگ سیلیکونی یه نکتۀ ماگ فانتزی منفی داره و اون اینه که اگه جنس خوبی نداشته باشه، میتونه مزۀ نوشیدنی‌تون رو عوض کنه.

این باعث میشه هر بار که دختر خانوم چای یا قهوه میخوره با این تراول ماگ فانتزی که واسه تولدش کادو گرفته، لذت بیشتری ببره. و همین باعث بشه با یه لبخند قشنگ به یاد شما بیفته.

Report this wiki page